mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Törs jag erkänna...

Kategori: Vardag

att jag inte somnat ännu?!

Alltså jag vet, klockan är snart sju på morron!

Men det är bara så att något sömntåg inte gått förbi här,
och John Blund missade totalt den här anhalten..

Har nu kollat runt på alla favoritbloggar,
bläddrat i tidningar, läst lite i olika böcker,
kollat på en massa skit på TV...

Men, - nejdå!

Inte trött!

Är det måhända fullmånen,
- eller är det ljudet från snöröjningen tro?!



Nu ska jag iallafall göra ett seriöst försök att somna!

Tur i oturen är att jag kan sova hur läääänge jag vill!
Om inte telefonen ringer alltså,"sover du?!"
"-Näe, absolut inte!!!"
Min måg O hotar jämt med att ringa när han stiger upp, runt 5-6 sådär...
Det är liksom skämmigt att vaka på natten,
och sova halva dan.. I know!!
Men vad gör man?!
Sover när man kan!!

Nattinatti på er, -  eller godmorgon,
allt efter tycke & smak!
Vanor & ovanor!

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Ja nu sover du nog...va jobbigt att inte kunna sova!



    Ha nu en fin dag hoppas inte hela dan försvann! kramen

    2010-01-02 | 10:49:02
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Bums i säng!!! ;)



    Klart du får hänga på "det nya livet"-tåget =)

    2010-01-02 | 13:31:29

Kommentera inlägget här: