mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Update...

Kategori: Sån är jag..



när jag nu ihärdigt försökt få upp den stela kroppen ur sängen
visar det sig att det inte alls är någon bra dag...

Stela, ömma, svullna och värkande leder, muskler och... ja, hela kroppen
är ett enda värkpaket! Det bultar och "brinner" i varenda cell...
(inte alldeles, för jag har INTE ont i magen)!

Så nu blir det inte alls den dag jag tänkt mig!
Tur i oturen är att jag numera är van att få ändra planer,
bara att acceptera! Gilla läget liksom!

Det verkar alltså bli en dag med citodon och vila...
(låter nästan som en ursäkt för att få börja med låneböckerna)

Ska passa på att läsa bloggar! Såå, det blir nog en bra dag trots allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: