mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Veckans horoskop...

Kategori: Sån är jag..

åååå, maj gadd!!!

I en av magasinen hittade jag veckans horoskop...

Inte många rätt där inte!!

Detta gäller för tvillingarna;

Du bör inte skynda fram avgörande i kärleken nu,
utan avvakta för bästa resultat.
(kärlek?! Vadå?! Här är det rent stiltje, och ska så förbli. Basta!
Och inte var jag så mycket för att avvakta på den tiden det hände något...)
Förändringar kan komma på din arbetsplats,
det verkar bli precis som du önskat dig.
(arbete?! Lika fel det! Ska vara om det blir någon förändrig på diskbänken då...)
Andra tycker du har det bra ekonomiskt,
(det tvivlar jag väldigt starkt på... )
men du är inte högfärdig för det.
(nääe, och jag skäms inte direkt heller över att jag är fattig pensionär)
Det är ju ditt sparande som gjort detta möjligt..
(mohaaaahaaaaaaaaaaaaamoahaaaaaaaaaaaaa, DEN va bra!!!)



Måste vara någon annan tvilling det gäller!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: