mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Liten rapport...

Kategori: Vardag

ifrån en barnvakt...

Natten har varit lugn,
och exakt kl sju vaknade Lilla Bus, - efter tolv timmars sömn...

Stora Bus väckte mig strax före,
så jag hann duscha och fixa till innan passande av vildbassen började...

Nu har töserna ätit frukost, och jag har fått i mig lite koffein
och startat en tvättmaskin...
Tyvärr inte det allra bästa utevädret, men vi ska iallafall
försöka vara ute en stund.

Snusmumriken är i Stockholm hos Lilla My,
dottern M med familj har även de landat i storstan och ska tillbringa
dagen på Grönan...
Dottern B med sambo anländer strax också till huvudstaden!
(B & O firar åttaårsdagen som förlovade idag)

De skulle försöka få till en fika på stan när de nu är där allihop samtidigt...

Mitt läkarbesök igår gav väl inte direkt något nytt,
- ny läkare som ska sätta sig in i en komplex sjukdomsbild på kort tid...
Det togs en rad prover och skrevs ut de vanliga medicinerna.
Men, peppar peppar, just nu känner jag mig ganska OK!


Lite morgonteve innan dagen börjar...


Kommentarer

  • mammakero säger:

    Vi ska åka till Stockholm i morgon! HAHAHA!! Det tycker jag var ett sammanträffande!

    Mysigt verkar ni ha det, flickorna och du! Njut av dagen tillsammans!

    2010-07-30 | 11:46:31
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Ha en mysig helg nu!

    =)

    2010-07-30 | 11:59:45
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: