mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Äntligen...

Kategori: Vänskap

blev den av, vår träff!

Först kom
Tossan och Ejmis , och efter diverse äventyr och rundturer
tog sig även
Annica och Helena hit.

Vi hade som alltid oändligt mycket att prata om, och det känns som om
vi alla känt varandra i många många år!
Trots att några av oss träffats via bloggvärlden först på senare tid...

Jag hade gjort en pastasallad och gratinerat kassler med pepparrotsost på,
till kaffet bjöd Annica på smarrig chokladkaka med grädde och jordgubbar...

Jag fick en helt underbar korg fylld med söta burkar med te
(champangecremé),
kaffe
(indiskt), choklad, hjärtformad söt liten skål, en härlig handcreme...
Och som om inte det vore nog fick jag även en stor tomatplanta!

Helena hade gjort ett vackert kort med sommarhälsning:

*Sing like no one´s listening,
love like you never been hurt,
dance like nobody´s watching,
and live like its heaven on earth.*

Tusen tack underbara vänner för en härlig eftermiddag/kväll


Kommentarer

  • ejmis säger:

    Tack själv min vän!!

    Nu ser jag fram emot Handelns Dag...återkommer om dag.

    Kram!

    2010-06-22 | 22:32:01
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Annica säger:

    Tusen tack själv! Det var underbart!

    KRAM!!!

    2010-06-23 | 09:48:11
    Bloggadress: http://afroditeskrypin.blogg.se/
  • Helena säger:

    Tack själv....det var så jättemysigt att hälsa på hos dig.=)

    Kram!

    2010-06-24 | 15:22:46
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: