mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

En härlig vecka...

Kategori: Vardag

väntar...

Efter att igårkväll hämtat upp Snusmumriken vid flickvännens stuga
(vilken stuga! Och vilket läge! Ca 100 m ifrån havet... Vackert så det gjorde ont)!
åkte jag till dottern M och hennes familj...
Här ska jag nu stanna i några dagar, dotter och svärson ska arbeta,
och jag ska umgås med ungarna ;-)

Hönapöna (hon sover fortfarande gott) och Mormors Prins...

Strålande sol idag, och dryga 20 grader i skuggan. Redan!
Ska nu ta med kaffemuggen och morgontidningen ut till altanen...

Som extra bonus ligger Nordljus max 200 m härifrån... 
Kan bli dyrt... Där finns ju hur mycket fint som helst!!!
Dessutom ligger en otroligt fin handelsträdgård här i området...
Vojne vojne!

Livet kunde liksom vara sämre ;-)

Till på torsdag planerar Ejmis och jag en dagstur till Handelns Dagar
i grannstaden... Läge för många fynd och framför allt trevligt sällskap!
Min goa vän S ska vi också försöka träffa där under hennes lunch.
Så roligt att Ejmis och hon lärt känna varandra, de är båda fantastiska
vänner, och har många delade intressen! Förutom mig ;-), delar de
intresset för hästar, hundar, katter, trädgård, kost och hälsa osv osv...

På lördag ska dottern B och svärsonen O ha fest, Systrarna Bus
ska då sova hos moi... För Lilla Bus är det premiär med sova borta...
(utan föräldrarna alltså...)
Det ska nog gå bra....!? Eller...
(svärsonen ska fylla 40 år och har kompisfesten nu på lördag, nästa lördag som
är den dag han faktiskt fyller, är familjen bjudna på kalas)




Dom här två sötnosarna ska jag gosa med i flera dagar/kvällar & nätter

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Jag hade inte fått någon förfrågan så det har nog löst sig.

    2010-06-28 | 20:27:17
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Anki säger:

    Vilken trevlig blogg!!

    2010-06-28 | 20:27:18
    Bloggadress: http://anncatrine.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Låter som en underbar vecka! Men BADA vid 8 grader i vattnet...huuuuuuu......!!!! ;-)



    Trolda - kramar =D

    2010-06-28 | 20:59:18
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: