mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Hemma igen...

Kategori: Resor

efter en helt fantastisk vecka på Gotland och Hajdeby Gård !!

Mina barn, barnbarn, mågar, mamma, systeryster och hennes man, hennes tre
barn, min kusin B och min pappas kusin S...
Det var läääänge sedan det inträffade att vi alla varit samlade!!!!

Innan jag åkte fixade jag mobilt bredband, tänkte jag varje kväll skulle
skriva om dagens äventyr...
JOOO PYTTSAN!
Timmarna har rusat iväg, och på kvällarna somnade jag utan att läsa i
medtagna böcker eller skriva något som helst inlägg...
Men LÄST bloggar har jag gjort!!

Och imorgon är förmodligen allt som vanligt igen...
Idag blir det bara några bilder ifrån resan!


Hönapöna och Stora Bus...


Mormors Prins...


Hönapönas foto över en lite trött gärdsgård...

Kommentarer

  • christina säger:

    Välkommen hem!!! Kan tänka mig så ljuvligt du haft det med alla dina nära och kära. Väldigt avis det måste jag erkänna.

    2010-06-07 | 22:07:02
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Välkommen hem!! =)

    2010-06-08 | 23:14:45
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: