mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Inte nog med att jag...

Kategori: Vardag

har en massa pryttlar och grejer framme inne i lägenheten,
(det syntes bara alltför väl på fotona i förra inlägget. Jag borde
nog köra lite feng shui...)
jag brukar också sprida ut lite på bordet i trapphuset...
(bordet hittade jag i källaren när jag flyttade in, beronde på
årstid och helg ställer jag ut några småsaker där ibland...)


Just nu en duk med jordgubbar och en vas med doftande syrener....
Hoppas det glädjer åtminstone någon av mina grannar!

Kommentarer

  • mammakero säger:

    Även jag har gjort en bukett av syren och ställt i trapphuset! Min bukett har vita syrener i en blå vas och står på postboxen!

    2010-06-15 | 21:51:13
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: