mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

På med... ♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*

Kategori: Vardag

städmusiken!  

Måste få bort iallafall lite av den värsta röran och de allra största
änglatofflorna innan
tjejerna kommer!

Det är inte som förr när det gäller städning, - inte alls,
då skulle jag nästan dött om någon kom på besök och inte
allt var i tipptopp.

Numer inser jag att de inte kommer för att inspektera,
utan faktiskt för att umgås!



Vad det blir för städmusik? Kanske lite Nisse Landgren och lite Bo Kaspers...
Dagens meny?! Hemlig än så länge ;-)
(mest på grund av att jag ännu inte riktigt bestämt mig)!!!

Kommentarer

  • Trolda säger:

    Helt rätt inställning det där...de kommer ju för DIN skull, och inte för eventuella dammråttors...;-) (Önskar att jag själv kunde tänka lite mer så...vill gärna städa lite extra innan Gästerna kommer...)



    Trolda - godmorgon! =D

    2010-06-22 | 07:50:02
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/
  • Annica säger:

    Såg inte en dammråtta eller ett damkorn. Bara underbara härliga människor och fantastiskt god mat!!!! Underbar träff. Och tack för att ni gjorde en annars galen dag, så full av glädje.

    KRAM!!!

    2010-06-22 | 20:16:18
    Bloggadress: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: