mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Är man inte...

Kategori: Nonsens & Hovendroven

ett geni så säg!?
Stefan Rössner, Annica Dahlqvist, GI, LCHF, Viktväktarna, Viktklubbar hit och Viktklubbar dit...
Släng er i väggen!!
JAG har kommit på den ultimata snabbmetoden att minska i vikt!!!
Skaffa dig först en ordentlig huvudvärk, så kraftig så du inte kan äta något som helst
(inga problem att avstå ifrån ätandet, du har ändå tappat all känsla för hunger och sug)
den lilla vätska du får i dig kommer lika fort upp, du ligger helt platt i sängen!
(med spyhinken beredd...)
Och minskar i vikt!!! Va!? Är det inte fu***ng underbart?!
Jag provade ett par dagar, minskade ca 3 kg!



Nu ska jag bara utveckla en metod att inte gå upp allt under dagen...

Kommentarer

  • ejmis säger:

    En effektiv men inte allför trevlig metod...kämpa på nu!!

    Woxlin-deckarna har jag läst, helt ok.

    Ha en skön lördag!

    KRAM!

    2010-03-13 | 12:24:56
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Nilla säger:

    Jag provade den "dieten" för en vecka sen. Tyckte inte att den var någe vidare ;o)

    2010-03-13 | 15:46:06
    Bloggadress: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: