mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Avund är en dödssynd...

Kategori: Vardag




 




Det här kommer jag att missa!!
Men min vän, Stintan, hon tar sig till Gävle hon för att se och lyssna på vår gemensamma idol!
Jag är sååååååååååååååååååååå
avundsjuk sååååååååååååååååå
jag kommer att spricka!!!!!!!!!!!!!

Jonas Gardell

Jag har aldrig missat någon av hans shower!
Så nu hoppas jag verkligen att turnén fortsätter i höst, och att Sundsvall då finns med i planen!

”GARDELL ÄR FENOMENAL I SIN NYA SHOW”
Aftonbladet

”Den svenska komikens grand old man är tillbaka”
Expressen

”Det är bra, det är vasst, det är roligt”
Dagens Nyheter

”Väldig, väldig rolig”
Kulturnytt

”En varm och mycket trösterik famn”
Svenska Dagbladet

”...en av de få verkligt stora och fascinerande personligheterna i vår nejd”
Expressen

”Att mäkta förena alla dessa emotioner i samma giv, det är verklig clownkonst”
Dagens Nyheter

     




 

                                                                                                              

Kommentarer

  • Helena säger:

    Hoppas att han kommer hit så att du får se hans nya show.

    Själv väntar jag på att få se Åsa Jinder i Stödekyrka i april.

    Det ska bli underbart roligt eftersom jag aldrig sett henne spela och sjunga live.

    Ha en mysig tisdag min vän!

    Kram

    2010-03-09 | 09:05:53
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • ejmis säger:

    När är han i Gävle?

    2010-03-09 | 14:23:44
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: