mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Efter en....

Kategori: Vardag

"något" seg morgon/förmidag är jag så sakta på gång...
(vaknade med rejäl huvudvärk, efter att kräkts bort den sov jag ett par timmar. Och nu är det bra)

Haft en jättemysigt telefonsamtal med Systeryster, inte för att jag tycker det är skoj att hon
är sjukskriven, men det blir lättare att kunna snacka iallafall när hon inte är på jobbet!  ;-)
Hon kommer nog upp hit sista helgen i april när mamma ska flytta, och efter det är det inte så
långt tills vi ses på Gotland.
Hönspöna och jag planerar att åka ner till Stockholm för att roa oss, och då får vi bo hos Systeryster,
kan det bli bättre!? Ska kolla datum ikväll redan, och se om det går att få tag på tågbiljetter i någlunda
human prisklass...  Helst ska ju Hönapöna vara ledig ifrån skolan också ;-)  Skolk kan inte mormor
uppmana till! (?)


Ska ta en kortkort promenad för att hämta ett paket på Hemköp, (undrar såå vad det kan vara?).
+10 här i staden mellan bergen, strålande sol och vår i luften! Känns bara bra!


Evelina, kan det här fotot vara på dig och lilla Tuva tro?!

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Trist att börja dagen så. :(



    Håller tummarna att du hittar några billiga tågbiljetter till min stad.



    Kram



    2010-03-11 | 19:19:15
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: