mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Förbaskade...

Kategori: Vardag

sol!
Hur jag än sätter mig med laptopen får jag solen mitt i skärmen... eller i ögonen!
Det kan väl inte vara meningen att jag ska behöva dra ner persiennerna?!

Nej, allvarligt talat, det ÄR helt underbart med solen!!!
(men skiten syns och man blir bländad, och jag som är lite ljusskygg)!

Har jagat damm över alla ytor i lägenheten, och just nu känns det kliniskt rent,
får väl se om det håller sig så ens till imorgon, vet inte om det beror på att
det är ett gammalt hus, men ovanligt mycket damm blir det!

Stora Bus kommer strax, och vi har blivit bjudna på middag hos mamma
(gammelmormor), så det blir en trevlig och solig promenad till henne.
(blodpuddingen får goa till sig i kylen tills imorgon)
Vägen till mamma passerar ett antal lekparker, räknar med många stopp!

Jag mår så förbaskat bra idag! Det är lääänge jag mådde SÅ bra!!
Jag tycker också att något av kortisonsvullnaden i ansiktet har avtagit,
(inte skoj att titta i spegeln och se en främmande och välpumpad fotboll där)!


Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Gu va härligt att höra att du mår så bra! Glädjer med dig.



    Apropå solen som lyser in. Själv försöker jag se bortom de otroligt skita fönstrena som jag har här hemma.



    Ha en mysig stund hos mor din.



    Kram

    2010-03-14 | 15:58:57
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • Trolda säger:

    HÄRLIGT att du mår så bra! är SÄKERT SOLEN´s förtjänst!!! ;-)



    Trolda - kramar =D

    2010-03-14 | 18:10:09
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/
  • Lillaviola säger:

    Nu blev jag glad,att du är så glad. Här blir det ringar på vattnet))))))



    Kram

    2010-03-14 | 19:25:26
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: