mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Hoppas jag inte...

Kategori: Vardag

skrämdes förut med min bitchiga stämma!
Jag var lite förbannad helt enkelt,
inget som hade med bloggvärlden att göra!!
Och så där förbaskad som man inte mår bra av...
(och jag svalde ilskan, men den är borta nu)!

I eftermiddags kom familjerna hem ifrån Vemdalen,
skönt när de finns i närheten...
Hoppas jag får möjlighet träffa ungarna imorgon!



Om jag vetat att barnbarn är så mysiga
hade jag skaffat dom först...

Kommentarer

  • Emma-Pemma säger:

    God Morgon underbara Torsdag! :)



    Hoppas du sovit gott & vaknat med ett leende på läpparna.... Man behöver göra det ibland..



    Önskelista är inte skriven ännu... Men skulle sååå gärna få en ny kamera, älskar att fotografera.. Sen älskar jag allt som har med ljus att göra, så några sådana paket brukar det också bli.

    Skulle inte heller vara fel med Salem al Fakirs nya cd-skiva heller, har hört att den ska vara helt fantastisk!!



    Kram på dig!

    2010-03-11 | 08:34:01
    Bloggadress: http://minnietiger.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Ibland måste man få bli riktigt förbannad...bara det går över fort ;)

    2010-03-11 | 21:55:51
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: