mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Okej...

Kategori: Vardag

då spottar jag i nävarna, och satsar stort på en morgondag som inte ska behöva
innebära några "extra" hinder!

Vore ju skoj att kunna hålla sig till planeringen och inte behöva ställa in trevligheter
på grund av denna förbaskade irriterande värk... Är det inte kroppen är det knoppen...
Men,- fortfarande håller sig den enorma tröttheten och hemska sjukdomskänslan borta!!
Det gör mig otroligt glad och tacksam!
(kan det vara så att den är borta för alltid)?!

Mina planer inför morgondagen:
•Städa trapphus
•Tvätta sängkläder
•Promenad i solen
(bl a till apotek och bibliotek)
•Ev gå på auktion och underhållning i Församlingshemmet
•Få besök av Stora Bus som ska övernatta hos mig
(hon är ledig från dagis på fredag, så vi ska som vanligt softa en hel del...)

•Och naturligtvis ska det ätas våfflor!!


Den här fantastiska buketten fick jag av Ejmis igår!
Visst är den vacker!!!?!

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Håller tummarna för att du mår bra imorgon. Fast jag tycker nog dina två första punkter på att-göra-listan, lät lite tråkig. ;)



    Kram

    2010-03-24 | 22:20:11
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: