mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Sämst just nu...

Kategori: Sämst just nu

är att det ALLTID bara sänds skitprogam på TV så fort det drar ihop sig till helg!!!
(anser jag, eftersom jag inte gillar danstävlingar eller andra såna tävlingsprogram)

Har skrivit om det tidigare, och antar att det inte är sista gången nu heller...

På vardagskvällar sänds filmer, dokumentärer, bra serier m m,
DÅ gäller det minsann att sitta med kontrollen beredd i näven för att inte
missa något...




Någon som anser att jag ska skaffa mig ett liv istället?!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Igår fredag var det ju en kanon tvkväll.

    Först Så ska det låta sen Skavlan och sist konståkning.

    Perfekt.

    Jag gillar också dokumentärer och ser ofta på Kunskapskanalen.

    Tycker om vissa tävlingsprogram som På spåret och Så ska det låta.

    Kram!

    2010-03-27 | 08:30:54
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • Tossan säger:

    Hmmm... nu blir jag LITE orolig!

    Jag som gjorde allt för DEJ för att förgylla din kväll där i TV-Soffan och nu skriver du så här?

    Men vet du, jag gillar dej ändå!



    STENHÅRT!



    Kram/Tossan

    2010-03-27 | 11:38:22
    Bloggadress: http://tokigtossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: