mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Eftersom...

Kategori: Shopping

jag har för mig att man som arbetsgivare ska hålla sina anställda med arbetskläder,
och eftersom Stora Bus lovat städa hos MormorMu en gång per vecka
(eller när andan faller på...) och då ska få lön, alltså är anställd,
funderar jag starkt på denna variant för Små Buset...


Eftersom jag naturligtvis vill undvika misstanke om barnarbete och även pigdebatten,
tänkte jag att om jag klär mig i liknande stil, kanske vi kan ses som kollegor,
eller helt enkelt som "kompisar" som gillar förkläden ifrån
KappAhls Vintage Stories!?

                  




Städningen skulle ju gå som en dans...
(men modellen är nog alldeles för sockersöt för oss "bonnjäntor")

Kommentarer

  • Maddie säger:

    Å, så fina...villhaaa!!! lite Leila över det där vet du o då blir jag till mig :-)

    2010-04-01 | 11:29:13
  • ejmis säger:

    Jag tror att ni skulle passa pefekt i de söta kläderna =)

    2010-04-01 | 15:26:20
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Camilliondollar Baby säger:

    Ni kommer att se underbara ut.



    Kram

    2010-04-02 | 09:23:41
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • sweetmama säger:

    Men vilka söta förkläden riktigt romantiskt och sött. Själv skulle jag nog behöva ett sånt hela tiden eftersom jag för det mesta lyckas drälla på mig ;o)

    2010-04-02 | 15:56:00
    Bloggadress: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här: