mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Strax läggdags...

Kategori: Vardag

för Mormor Mu, som varit just Mormor hela dagen!
Och såååå himla härligt det varit,
det är en otrolig lycka med dessa älskade barnbarn!
Men när så Prinsen blev hämtad av sin pappa,
gick luften liksom ur mig!
Det hämtar jag igen med en god natts sömn
och i morgon är jag på gång igen...
Då är planen att umgås med systrarna Bus en stund
innan döttrar, mågar och barnbarn drar till Vemdalen!

Hoppas nu bara att sportlovsveckan bjuder på fint väder,
gärna lämpligt för skid och scoteråkning...
Snö i tillräcklig mängd finns iallafall!

Nu ska jag sätta mig på hela ryggen, och brottas lite med John Blund,
skulle nämligen vilja hålla ögonen öppna under brittiska serien som
börjar strax på SVT1...



Kommentarer

  • Helena säger:

    Härligt med barnbarn.=)

    Zizzi hade fått hem en massa fint.=)

    Vi kan kanske åka till Birsta tillsammans en dag?

    Ha en skön fredag min vän!

    Kram

    2010-03-05 | 08:51:43
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • Ingrid säger:

    Vad härligt det låter! Jag har inte ens träffat mina prinsar den här veckan :-( Jag är så in i bomben trött på min hosta det gör ju ont överallt. -17 grader ute är det men sol så det ser väldigt inbjudande ut.. Vill bli ftrisk i helgen, vill, vill, vill!

    2010-03-05 | 09:45:12
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: