mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Vad mycket...

Kategori: Allmänt

man hinner med när man mår bra! Och vilka arbetsamma uppgifter jag haft sedan... (host & harkel)

Kollat halva Skavlan, hela Solsidan, läst bloggar, bläddrat i dagens reklamskörd.
Snusmumriken tyckte synd om morsan och kom hem med min favoritdryck Pepsi Max
som en liten överraskning... Det skålade vi i!

Jag har även svarat på 23 A4-sidors enkäten!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa till jag alldeles precis ska somna,
då sträcker jag lite slött upp handen och släcker lampan.
(missar jag det vet jag att sonen släcker åt mig senare, han brukar gå ett varv
för att kolla att jag släckt ljus och lampor, att jag låst dörren osv...)

Känner tacksamhet över ytterligare en bra dag, för vad sjutton spelar värk för roll
i det stora hela!? Jag har en frisk och härlig nära familj, jag har ett bra boende,
jag har tillgång till allt jag behöver! (sedan skulle jag ju vilja ha den där utemöbeln,
det kan jag inte direkt neka till).
Vi lever i fred och vi drabbas inte av naturkatastrofer...

Och jag är älskad av familjen, och jag har några riktigt goa vänner!

OCH, jag får regelbundet fylla i enkäter...  ;-)


Love it!!!

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Låter som en härlig kväll! Skönt att sonen kollar läget innan läggdags.



    God natt och sov gott!



    Kram

    2010-03-13 | 00:03:35
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • A home far away säger:

    Ha en trevlig helg!



    Kram Gunilla i Singapore

    2010-03-13 | 04:51:08
    Bloggadress: http://www.vitaanglar.blogspot.com
  • Gabbi säger:

    Hahaha...Underbart!!!!



    Ha en fin lördag!

    Kram

    2010-03-13 | 06:26:31
    Bloggadress: http://gabriellashorna.blogg.se/
  • Gun säger:

    Sigge får sitta i bilen så det är lungt. Jag gick å rökte så jag han inte svara dig ;) Natti natti

    2010-03-30 | 22:50:44

Kommentera inlägget här: