mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Den håller i sig...

Kategori: Vardag

friskhetskänslan...
(och jodå,- även frihetskänslan...)

Hade helt ärligt talat glömt bort hur det känns att vara mer eller mindre värkfri!
Det är helt fantastiskt härligt kan jag meddela!

Skäll inte på mig nu, snälla...
men jag har idag städat båda källarförråden, tagit en liten cykeltur och även
plockat lite inne... bara lite lite...
(jag HAR försökt tänka att jag verkligen ska hushålla med krafterna...)

Imorgon blir det en tur till Birsta City, ska bl a träffa Helena för att hämta upp
några jättefina kort hon tillverkat åt mig.

Plantagen hade häromdagen de mest ljuvliga buketter med rosa pioner,
så det ska jag slå till på när jag ändå är där... 
(eftersom jag inte längre har någon trädgård att plocka i blev jag så himla glad
över att upptäcka att de finns att köpa som snittblommor nu)



 

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Vackra blommor.



    Kram

    2010-05-17 | 19:25:26
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • christina säger:

    Klart du ska ta en cykeltur, ta det bara lungt och känn efter hur mycket du orkar.

    2010-05-17 | 19:32:55
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Vad härligt! Hoppas det håller i sig! =)

    Jag älskar också pioner, men har inte sett några i blomsteraffären än...

    2010-05-17 | 20:09:16
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: