mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Godmorgon...

Kategori: Vardag

lite väl tidigt för att passa mig egentligen,
men Snusmumriken drog iväg tidigt för att hjälpa dottern M med familj
med takarbeten...
Och när han började stöka på lite vaknade jag naturligtvis!
Och egentligen borde jag ta tillfället i akt och stiga upp för att plocka ihop lite,
men jag gillar ju som bekant att ligga och dra mig! Lääääänge...

Igår hamnade Mumriken och jag på spontan grillmiddag hos familjen Bus,
jättegod mat, och jättemysigt att träffa familjen, inte minst tjejerna Bus.
Men eftersom jag mår som jag mår blev jag ganska slut efteråt...
Det är intensivt med Lilla Bus, hon klättrar i trappor och är inte stilla en sekund,
det går inte att lämna henne med blicken!
Hon håller nu på att få två kindtänder! Uppe i totalt tio tänder innan 1-årsdagen...

Senare idag blir det födelsedagskalas för Hönapöna och Prinsen!
Kanske ska de följa med mig hem efteråt för att sova över här,
vi får se hur det blir. Hoppas iallafall!

Nej, jag blir nog ändå tvungen att sova en liten stund till...



Blir så trött av röran! MÅSTE sova....



                                                                                                      

Kommentarer

  • ingrid säger:

    Hade med gärna sovit lite längre idag, men vem kan motstå en färdig frukost ute på altanen?! Har lite att dona med idag ska ha föselsedagskalas för min pappas sambo här imorgon blir drygt 20..

    2010-05-22 | 09:07:15
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Ha en fin kväll med kalas o annat! =)

    2010-05-22 | 16:15:51
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: