mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Lider av...

Kategori: Vardag

bakfylleliknande symtom, fast jag inte haft roligt så att säga för...
(jo, roligt har jag haft, utan alkohol...)
Inget starkare än Pepsi har intagits, så det är bara vanlig lathet!
(och lite utmattning, värk m m)

Strax ska Hönapöna hämtas av föräldrarna, snyft... vi hade mer än
gärna umgåtts ett bra tag till...
(men vi har redan planerat nästa träff)
Snusmumriken har packat och drar även han strax, så nu blir det
barnfritt i dryga två veckor! OJ, vad jag ska festa! ;-)
(naturligtvis inte, jag ska bara njuta av tystnaden, ett tag...)

Ska nu försöka tänka ut var ett skåp står bäst, och ev drar det med sig
vissa ommöbleringar. Brukar bli värsta röran när jag börjar med såna tankar!
(fick med mig lite grejer vid mammas flytt, grejer som nu måste hitta sin plats hos mig)!


Blir värsta storstädningen bara p g a att ett litet skåp ska in...

Kommentarer

  • mammakero säger:

    Vad det verkar vara kul att städa om jag kollar in kvinnans ansikte på bilderna! Det är i och för sej kul, när det är klart, för det luktar så gott och blir så fint, men jag tycker inte att städning är så kul...

    Klart att du känner dej som bakis, efter en sådan krävande dag/kväll...!

    2010-05-02 | 21:42:46
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Spara lite krafter tills på onsdag nu...jag hjälper dig gärna flytta runt möbler då om du vill.

    Kram!

    2010-05-02 | 23:11:29
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: