mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Löpt gatlopp...

Kategori: Vardag

i ren förtvivlan och desperation!

Höll totalt på att glömma att det var dags för bokbussen i kväll,
- som jag fick springa för att hinna ombord innan avgångstiden!

Personalen hade med sig fem stycken av mina önskeböcker,
så nu kan jag logga in och fylla på önskelistan rejält igen...
Bussen kommer två gånger till innan sommaruppehållet,
och då gäller det att låna kassvis med läsning!



OBS!
Så här "finklädd" var jag inte när jag lubbade, jag fick på mig
träningsoverall och joggingskorna...
Och är sååå nöjd med det, eftersom jag satt i morgonrock när
jag kom ihåg, - BOKBUSSEN!!!!

Kommentarer

  • Gun säger:

    Hej nu är det kokta fläsket stekt;)

    2010-05-11 | 21:29:01
  • Camilliondollar Baby säger:

    Det är ju nu du ljuger och säger, att du sprang i heels och värsta outfiten.



    Kram

    2010-05-11 | 21:58:29
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • Britta säger:

    om det blir nöd i sommar så har jag många hyllmeter med böcker du kan jobba dig igenom.

    2010-05-11 | 22:23:06
  • britta säger:

    om det blir nöd i sommar har jag många hyllmeter du kan jobba dig igenom.

    2010-05-11 | 22:26:16
  • Gun säger:

    Jag har sagt till Ove i kväll att jag ska flytta så i morgon ska vi in å lägga in om skilmässa. Här går det undan å det känns JÄTTE SKÖNT. Men man kanske inte får säga så men det gör jag i allafall;;;;;;)Kram

    2010-05-11 | 22:34:47

Kommentera inlägget här: