mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Måste ha världens...

Kategori: Vardag

gulligaste kusinvitamin!

Det är hos honom och hans familj som Snusmumriken bott under
körkortskursen... I nästan 3 veckor!
Helt omöjligt att få betala något för mat & logi!
Varje gång jag för det på tal påstår kusin N att det sprakar i telefonen
så han hör inte alls vad jag säger...

När körkortet var fixat idag bjöds Mumriken på extragod middag
och jordgubbstårta för att fira "lappen"!
Vilken överraskning! Och han har fått vara med om så roliga grejer
där nere under de här veckorna!

Nu ikväll har Snusmumriken fått låna deras bil och är ute och kör,
så han tänker åtminstone tanka fullt åt dom, och jag hoppas att vi
imorgon får bjuda ut familjen på lunch.

Svårt när man inte får göra rätt för sig...
(om inte det går på annat sätt tänker jag bjuda ut dom på något trevligt när de
kommer hit upp)!

Det blir alltså så att mamma och jag gör en dagsutflykt till Mora imorgon,
hämtar hem sonen, och kanske hinner titta på något trevligt!
Alltid mysigt i Dalarna!


Underbara kusinvitamin med familj...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: