mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Nu är jag på...

Kategori: Vardag

benen igen!
Eller rättare sagt, - idag har jag varit på benen,
nu sitter jag på hela ryggen...
Känner mig iallafall betydligt bättre, om än inte helt pigg!
(by the way, NÄR är jag helt pigg egentligen)?!

Lilla Bus har fortfarande feber, men "bara" 38,3,
Stora Bus är feberfri och har till och med fått vara ute och cykla.
Hönapöna och Prinsen verkar ha klarat sig, trots att vi alla umgicks
i helgen och både kramades och pussades...

Imorgon kommer Stora Bus på besök, vill väl vila ifrån lillasyster en stund kanske,
hennes önskemål är tacos till middag, en cykeltur på de perfekta cykelbanor som
finns här, -och att vi båda ska måla i målarböcker...
Om tid ork finns tänkte jag vi skulle ta en busstur in till stan, det är inte ofta de
åker buss de här bilburna "ungarna"...

Det finns även en chans att Mormors Prins kommer på besök på söndag!
(Hönapöna har väl andra saker för sig antar jag...)

Näe, det här går inte an! Jag måste faktiskt sova en liten liten stund...


Kommentarer

  • christina säger:

    Visst är det underbart när dom små kommer och hälsar på.

    2010-05-06 | 20:12:44
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här: