mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ratad för en...

Kategori: Vardag

fotboll...

Hönapöna och jag hade ju tänkt oss en helg i Stockholm i juni,
se på prinsessbröllop, shoppa lite och umgås...

Men ibland blir det inte som man tänkt sig!
Samma helg är det förstås Hudik Cup och efter många kval har nu
Sockerbönan valt att spela fotboll istället för att gå på bröllop...
(Hönapöna!!! Jag är inte ledsen!! Vi hittar på något annat istället)

Har en liten tanke om att åka själv ändå, får se hur jag känner det
efter Gotlandsveckan...

Idag har det mest varit sängläge, dåligt väder och sviter efter gårdagen
har gjort att värken tagit sig till högre höjder än vanligt...
Men imorgon måste det vara lite fart på tanten, då ska det packas inför
resan. Och städas! Ingen återvändo!

Strax ska jag fortsätta läsa i den otroligt spännande boken,
där handligen utspelar sig på Gotland.
Verkar vara en väldans farlig plats att vistas på ;-)
(skulle haft en ställning som håller boken när jag ligger i sängen, finns det?
Låter löjligt, men det är faktiskt svårt när man har värk precis överallt...)

Nu är det dags för dagens första bloggrunda...



Kommentarer

  • soffie säger:

    vad är det för bok du läser?

    Har precis läst ut Marie Ljungstedts bok den dubbla tystnaden och den var mycket bra,

    Hoppas värken ger sig så du kan packa utan att ha ont,

    kram

    2010-05-28 | 21:45:50
    Bloggadress: http://soffie69.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Har aldrig varit på Gotland så det hade ju varit perfekt!

    Nu blir det till att vara hemma och jobba på gården i stället... ;)

    Kram!

    2010-05-28 | 22:28:06
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • sweetmama säger:

    Ha en jättemysig Gotlandsvistelse!!!

    Själv bor jag ju i stockholmsområdet men hör till en av dom som suckar och stönar över all trängsel och trafik vi kommer få stå ut med när allt drar igång :o) Men men det går väl över får man hoppas.

    Vilken härlig bild du har i ditt inlägg var har du hittat den?

    2010-05-29 | 09:18:47
    Bloggadress: http://sweetmama.blogg.se/
  • Helena säger:

    Jag har precis läst ut en av hennes böcker.=)

    Det finns bokstöd....jag har ett som jag fått från sjukhuset.

    Hoppas du känner dig piggare idag min vän!

    Kram

    2010-05-29 | 09:28:44
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: