mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Även onsdagen...

Kategori: Lycka!

tillbringades med en god vän, Ejmis...

Vi träffades vid 13-tiden på Birsta,
startade upp lite lätt med lunch och kaffe.
Och pladdrade och sladdrade  ;-)
(som vanligt när vi ses, det tar aldrig slut på samtalsämnen...)
Härligt!

Efter det blev det lite shopping,
med betoning på just lite...
Vi tittade och növlade mest!
Och snackade...

Vid 17-tiden drog vi oss mot Ikeas restaurang
där det bjöds på middag.
(jodå, Ikea bjöd)!
Lagomt till kaffet kom så FengShuikonsulten,
Sara Hurri-Thörnblad och höll ett föredrag om
att skapa ordning och reda i hemmet.
Vi fick alla med oss användbara tips och varsinn orkidé!

Klockan var nog närmare 20 innan Ejmis släppte av mig
vid min port...

Gissa om jag hade en superduperdag!?
Gissa om jag tänker rensa här hemma!?
Gissa om jag har kraschat i soffan med värk idag!?

Men jag fixade TVÅ (2) dagar på rad med goda vänner!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: