mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Snart dags för ny...

Kategori: Vardag

vecka, ny månad och ny "tideräkning"...

Åter till vintertid.

Ni känner väl mig vid det här laget,
listornas mästare är mitt namn  ;-)

Och (jaa Helena, jaa jag vet, jag SKA sluta lista allt... snart...)

Anyway, - vad passar bättre denna disiga och gråa lördag
än att strukturera kommande vecka  ;-)


Måndag: Börja ställa ordning efter söndagens flyttkaos...

Tisdag: Lyssna på ett föredrag med Nisse Simonsson, besök av bokbussen,
ringa en god vän på hans 50-årsdag...

Onsdag: Kanske fortsätta sanera lägenheten...

Torsdag: Planer på en utflykt med Helena till Timrå Gårdsbutik

Fredag: Får väl hoppas på ett besök av skollediga barnbarn.. 'harkel harkel*

Lördag:

Söndag:


Som ni förstår kör det ju ihop sig rejält på tisdag!


Min tillvaro liknar verkligen mer och mer Gesällvisan  ;-)

♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.

Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.

Onsdag går jag ut och vankar.

Torsdag sitter jag i tankar.

Fredag gör jag vad jag vill.

Lördag stundar helgen till.

♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*



Kommentarer

  • Britta säger:

    Grattis som ska lyssna på Nisse Simonsson på tisdag. Har gjort det en gång och det var en upplevelse.

    2010-10-30 | 12:43:24
  • Annika säger:

    Hej vännen.



    Tack :)

    Hade verkligen varit kul att träffas med denna gången är det nog bara en kvarts väntetid i S-vall. Funderar på att ta en annan buss nästa gång och då kanske jag får ett par timmars väntetid. Då hör jag av mig :)

    Kramen

    2010-10-30 | 13:16:26
    Bloggadress: http://amittilivet.blogg.se/
  • Annika säger:

    Såg din nästa kommentar nu :)

    Tack igen..Jag jobbar och kämpar. HAr skrivit mail till lärare och där kanske det ordnar sig med grabbens skola. Har också pratat med hans pappa. Dessutom har jag skickat ett mail till Kronkalle om att få ny beräkning. Får väl se hur det blir nu.

    Kram

    2010-10-30 | 13:19:26
    Bloggadress: http://amittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: