mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Rapport från en bussratt...

Kategori: Böcker

av Marie Olsson



"Bästa Trafikledning!

Eftersom jag är den som fått yttra mig minst, fast jag drabbades mest i
"fallet med den skenande barnvagnen", tänkte jag ändra på det genom detta brev.

Jag vill berätta vad som egentligen hände den där ödesdigra marsdagen i fjol ..."

Med stor energi och en god portion humor delar busschauffören Marie Olsson
med sig av sina erfarenheter från bussratten.
Det handlar om skenande barnvagnar, återvändsgränder, ishalka, märkliga
passagerare och ... ja, häng med själv!

En samling korta och lättlästa kåserier, lite småroligt så där,
och kanske man förstår busschaufförer något bättre efter att ha läst boken...
Betyget blir en 3:a av 5 möjliga

Kommentarer

  • Helena säger:

    Hoppas att du hittat några barnbarn att ta med ut i skogen.

    Ha en skön dag min vän!

    Kram

    2011-04-05 | 09:26:44
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • kaffehörnan säger:

    3 av 5 är inte så pjåkigt

    Tack för du är med o gissar

    kram

    Nu kommer visst solen fram

    2011-04-05 | 11:24:07
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här: