mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Som vanligt när...

Kategori: Familj

Vilde Bill kommer på besök går han lös på bilarna i mitt leksaks/pysselskåp...

Inget undantag igår, efter shoppingturen till Birsta bubbade jag fram min
gamla, grå och slitna korgmöbel.

Jag satt och läste i solen, medan Vilde Bill sysselsatte sig med småbilarna
på den okrattade gräsmattan...

Vad är det med motorfordon och den grabben!?
Han kan varendaste modell på allt med motor i...

Han fyller snart 7, på önskelistan finns endast bilar och motorcyklar...
Givetvis med exakta uppgifter på modeller och färger!
(i nödfall kan man ju köra med mormors gamla hopplock av småbilar)



Kommentarer

  • Åsa säger:

    Kanske en framtida bilmekaniker... eller rallyförare... eller bilbyggare (fast kanske inte på Saab)... eller grävmaskinst... eller lastbilschaffis. Vilka karriärmöjligheter han har grabben!!

    2011-04-27 | 10:22:08
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • Linda/Candygirl säger:

    Pojkar och bilar... så är det bara. Fast inte min pojke, förståss... men många...

    2011-04-27 | 13:09:58
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här: