mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Total lycka...

Kategori: Lycka!

för Mormomu var det igår  ♥ ♥ ♥

Bjöds på grillat hos familjen Bus, nu känns det verkligen att våren är här!
(doften av frisk vårluft, - blandat med grilldoft och en aning "annat", vi är ju trots allt på landet...)
Det sparkades boll, fikades i lekstugan och busades massor    ;-)
Systrarna Bus var dessutom ovanligt kramiga och pussiga, massor av kärlek!
Och massor av glada skratt!

Som bonus, - Snusmumriken slutade tidigt på jobbet och kunde vara med igår,
(det blir färre och färre tillfällen för det, är det inte jobb så är det träning, fest eller tjejer...)
på tisdag är jag och min mamma bjudna till Busets dagis på Café,
(med försäljning av fika och med liveframträdanden)
på onsdag ska jag hämta Vilde Bill och Sockerböna på skolan och tillbringa
kvällen tillsammans med dem!
Som om inte det vore nog, på torsdag ska jag träffa Helena, Tossan och Ejmis.
OCH, på söndag kommer min mamma och mina tre barn med familjer på middag!

Det artar sig till en synnerligen trevlig Påskvecka!!






Under dagen kommer jag att utse vinnarna av vårtävlingen  ;-)

Kommentarer

  • Lillaviola säger:

    Visst är det underbart när våren är här och man blir lite extra pigg av möten och händelser...



    Själv sitter jag här i tysthet då mina påsklovlediga barn envisas med att sova;-)



    Ha en underbar måndag!

    (och jag tror jag har löst det med "följ min blogg". Glömnde ändra andress...)

    2011-04-18 | 10:18:48
    Bloggadress: http://lillaviola.bloggplatsen.se
  • Lena/isis säger:

    Vad härligt med så mycket lycka och kärlek. Önskar dig en trevlig vecka och påskhelg. Kramar

    2011-04-18 | 11:53:47
    Bloggadress: http://isisdrommar.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    Vilken härlig dag!Kul att det artar sig till en härlig påsk för dig!



    Kati

    2011-04-18 | 13:54:48
  • kaffehörnan säger:

    Har alltid nåt lurt i bakfickan *ler

    kram

    2011-04-18 | 16:50:31
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
  • Stattinskan säger:

    Ja, våren är så fantastiskt underbar. Då vaknar till och med den mest surmulne med ett leende på läpparna :-)

    God morgon

    2011-04-19 | 06:19:32
    Bloggadress: http://stattinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: