mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

De e mycke nu...

Kategori: Vardag

det liksom bara hopar sig,
och jag är bara såååå stressad  ;-)

Just nu massor jag skulle vilja se på teven,
bl a Sofias Änglar, Hemliga Miljonären, Klass 9A, Jakten På Lyckan,
En Idiot På Resa...
På bio går några filmer jag inte vill missa...

Alla bloggar jag följer som jag vill läsa, och gärna kommentera ibland.
(Tack söta Kati för dina kommentarer, jag följer din blogg men kan INTE kommentera,
provat på alla tänkbara sätt, massor av gånger, - det fungerar bara inte)!

Alla glansiga magasin jag fick av Ejmis ska det bläddras och läsas i,
bokbussen levererade fyra spännande böcker igår...
Radioprogram jag vill lyssna på, Kropp & Själ, Karlavagnen m fl...

Alla vänner man så gärna vill träffa,
och via Facebook dyker fler och fler upp som man så gärna vill återse...

Familjen, barnbarnen!

Tiden räcker inte till allt...
Och ändå tillhör ju jag ledighetskommitéen, HUR fasen gör ni som dessutom jobbar?!


Jaa, det är en tuff värld man lever i   ;-)

Strategin för dagen;
bortse från dammråttor och skitiga fönster,
låång promenad i solen och sedan en kopp kaffe med semla
tillsammans med vännina jag träffar allt för sällan...






Kommentarer

  • Lotta säger:

    Haha jadu hur gör dom som jobbar. Jag har också tagit en långpromenad i solen, jättehärligt.

    2011-02-02 | 16:00:34
    Bloggadress: http://findmyplace.blogg.se/
  • Nilla säger:

    Ja hur ska man hinna med allt. Jag jobbar ju inte heltid, men hinner/orkar inte ändå. Man får begränsa sig...sålla lite.

    Den där söta kannan du har står på bordet...en sån har jag också. Fått den av en moster tror jag. Jag tycker så mycket om den.

    Kram

    2011-02-02 | 16:54:10
    Bloggadress: http://nillasdagar.blogg.se/
  • mammakero säger:

    Vad mysigt du dukat! Rosa ljus, gardiner och tulpaner! Jätte söta och fina kaffekoppar! Ser så inbjudande ut...

    Härligt att ha fyllt på sitt läsförråd! Det har inte jag gjort. Ligger fortfarande i denna jäkla förkyldning. Imorgon dock, ska jag kolla upp mina lungor, för det känns inte bra.

    2011-02-02 | 17:55:57
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • Linda/Candygirl säger:

    Det är arbetsamt att leva. :-) Carpe Diem.

    2011-02-02 | 18:34:55
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här: