mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Jag är förälskad...

Kategori: Heminredning

jodå, NU har det plötsligt och oväntat hänt!

Drabbats av äkta, stark och innerlig kärlek, ja - ren och skär åtrå,
längtar och trängtar tills vi äntligen ska ses IRL.
För som så vanligt i dessa dagar fick vi kontakt via nätet,
och det klickade mellan oss direkt!

Tyvärr säger väl förnuftet att det inte finns plats i mitt hem,
och speciellt då inte i sovrummet,
där jag helst skulle vilja placera mig i knät på min älskade...
(jag skulle till och med nöja mig med att vara den andra kvinnan,
OM någon i min närhet blir den lyckliga kan jag åtminstone få träffas i smyg...)

Det skulle kanske bli svårt att matcha våra olika personligheter,
den pråliga och brokiga stilen med min mer lugna och tråkiga beige stil...

Jag ogillar starkt fördomar, men måste erkänna att färgen spelar en viss roll!
Och storleken!
Men det är något med allt det där som tilltalar mig så...

Och jag är sååå förälskad!


Kärlek för 795;- på Åhlens

Kommentarer

  • Carina säger:

    Jag erkänner, jag gick på´n :)

    Hann till och med känna att åhhh vad skoj :)



    Har spanat på samma men i svart som ju också finns, så otroligt läcker. Men här finns inte plats, bara att inse!



    Kram Carina

    2011-02-24 | 12:57:43
    Bloggadress: http://skalet2001.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Jag säger bara...KÖP!!!

    ;)

    2011-02-24 | 16:44:00
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • christina säger:

    Du är så himla rolig, fick mig ett gott skratt.

    Tack

    2011-02-24 | 18:54:53
  • mammakero säger:

    Härligt skrivit! Urläcker kärlek du hittat! Jag förstår att du oroar dej för era olikheter, men brukar man inte säja att motsatserna dras till varandra? HAHA!!

    2011-02-24 | 20:26:26
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vilket roligt inlägg...jag säger bara...oj, jag blev svartsjuk....köp...köp.



    Kati

    2011-02-24 | 20:56:17
  • Stintan säger:

    Men Ancan vad har hänt ? Den är ju så färgglad...

    En riktig "Stintan bänk/soffa"

    Jättefin, blev faktiskt också lite kär.



    Kram

    2011-02-25 | 09:19:57

Kommentera inlägget här: