mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Med kinder...

Kategori: Bloggande & tävlande

färgade rosa av förlägenhet, sitter jag här och vet inte hur jag ska
få fram det jag vill, är både glad och generad!

Trots dryga 30 grader minus utomhus känns det bara värme inombords!

Tack alla goa vänner  ;-)

Som vanligt en kvällsrunda igår i Bloglandia innan dator och lampa släcks,
ett besök hos Kati fick mig att hoppa till!
Hon skrev ju om mig?!
OJ, vad överraskad jag blev!
Glatt överraskad!

Efter det kikade jag i vanlig ordning in hos
Viola,
samma sak där!
Hon skrev om mig!

Nettan också!? Men vad är det här?

Jag blev alldeles varm i hjärtat, blank på ögat, röd på kinden.

Tack för era gulliga rader,
och tack alla ni raringar som kommenterar mina inlägg.
Och tack ni sötnosar som läser, men inte lämnar några spår efter er!
(men ingen blir gladare än jag om även ni säger "pip" ibland...)

Jag blir lika förvånad varje gång jag ser besökssiffrorna,
tänk att någon överhuvudtaget ens orkar kika in på den här spretiga sidan,
jag har ingen foto-, mode- recept-, bok- eller annan specialämnesblogg.

Här är det huller om buller, ditten och datten och hoven droven! 

Precis som mitt liv...  ;-)



Även om det var trevligt, får det nu verkligen räcka med beröm!
Jag kommer att bli odräglig och stöddig som få...
Nu återgår vi till vardagen, - tack!

Kommentarer

  • Lejonkvinnan säger:

    Krax, host! Är dålig på att lämna kommentarer, men jag är här titt som tätt, tätt som titt...



    Kramar

    2011-02-24 | 14:54:04
    Bloggadress: http://lejonkvinnan.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Du är väl värd alla fina ord.

    Kram!!

    2011-02-24 | 16:42:06
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Carina säger:

    Pip! :-)

    2011-02-25 | 11:02:48

Kommentera inlägget här: