mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Jag älskar min vardag...

Kategori: Lycka!


Livet är för kort för att leva i en vardag man inte älskar


Hönapöna läser sagor för Vilde Bill och Systrarna Bus...


Jag har haft perioder i livet då jag verkligen inte älskat vare sig vardag eller helg,
numer uppskattar jag desto mer alla dagar!
Varje kväll när jag släcker lampan säger jag tyst för mig själv "Tack för idag",
och jag menar det verkligen! 
(alla dagar går ju naturligtvis inte i rosenrött, men försöker fokusera på det som varit bra)
Att somna med den tanken är skönt!

Kommentarer

  • mammakero säger:

    Mycket bra inställning! Fast en sådan inställning brukar man få efter att ha genomlevt ett helvete på ett eller annat sätt. Vilket du gjort med all din värk.

    2011-01-10 | 21:23:19
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: