mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Har du som jag...

Kategori: Vardag

hud torr som Sahara kan jag tipsa om detta lilla underverk...

Tror banne mig jag blivit något beroende av den,
och av känslan den ger,
den är fet och smörig, men klibbar inte, går snabbt in i huden,
smörjer jag in mig på morgonen känner jag ända till kvällen att huden fått sitt...

För dryga 50-lappen
(på ICA Maxi) slipper jag vara en torrboll




Glöm inte att delta i utlottningen av hemliga paket!
Scrolla ner ett par inlägg så hittar du tävlingen

Kommentarer

  • Marie-Louise säger:

    tack för tipset. jag avskyr hudkrämer som kladdar, så kanske jag skulle testa denna. Kram

    2011-07-15 | 12:07:25
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här: