mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Hon visste inte vad hon...

Kategori: Sån är jag..

gjorde den rara lilla Stintan...
(eller också var det precis det hon gjorde) ;-)
Lovade henne att, - medan hon är på jobbet,
hjälpa till att bevaka en sajt..
En sajt där de någon gång denna vecka, - precis när som helst,
kommer lägga ut ett lösenord.

Den som snabbast kommenterar lösenordet vinner!

Och vinsten består av en smart och svindyyr pryl till hunden!

Jag knappar mig in på sidan minst femtioelva gånger i kvarten.
Det gör jag varje vaken stund på dygnet...
(det är ju så jag fungerar, - allt eller intet...)

Vare sig du jobbar eller inte Stintan är jag på jakt!!

Och varje nanosekund det tar för sidan att uppdateras är stresspåslaget HÖGT...

Jobba du lugnt vidare vännen, - jag gör vad jag kan för att bärga din vinst  ;-)

Men nu får de jäklar i min lilla låda lägga ut lösenordet snart!



LÖSENORDET!!! För f*n, - publicera LÖSENORDET!!!!

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Vad är det för spännande pryl??

    =)

    KRAM!

    2011-03-22 | 14:21:37
  • Anonym säger:

    Snäll, snällare...mormormu!



    Kati

    2011-03-22 | 18:59:55
  • Stintan säger:

    Men du är väl bara bäst du ! Snällast i världen.

    Jag visste väl att du var rätt person att fråga....

    Stor kram till dig.

    2011-03-22 | 21:23:10

Kommentera inlägget här: