mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Summan av kardemumman...

Kategori: Bloggande & tävlande

och 2 + 2 = 4                                         

Eller...?!

Senaste månaden har jag tappat en följare på
Bloglovin´
MEN mina besökssiffror har nästan fördubblats under samma tid!!?

Detta känner jag att jag vill fira!
(naturligtvis inte det faktum att jag förlorat en följare...)
Ska fnula lite på en tävling/utlottning, - återkommer i ämnet  ;-)

Så varmt välkomna såväl "gamla" som nya gäster!

En del av er lämnar ju dessutom kommentarer ibland  ;-)
Det gillar jag, - för då har man ju möjlighet att hitta till era ev bloggar.
Eller så får man en e-postadress och kan skicka ev svar dit...

Men även ni som inte kommenterar är naturligtvis lika välkomna!!
(fast lite lite nyfiken på vilka ni är måste jag erkänna att jag är ändå...)

Och det är ju inte meningen att det ska finnas några måsten på att säga något,
måsten har vi tillräckligt av i livet ändå...

Och apropå kommentarer, - ibland är jag ganska duktig på det,
andra perioder helt enkelt urusel!

Och hos vissa av er har jag helt enkelt tekniska problem med att kommentera.
Vet inte vad det beror på, är det någon inställning hos mig som är hindret?
Tror faktiskt det är de med blogspot som jag har svårt att "nå".
Tips någon?!

Kommentarer

  • Tekla Maräng säger:

    Vad kul att du har sått dubbelt så många besökare.

    Låter roligt med en kommande tävling.

    Ja det där med kommentarer är inte lätt, ibland kommer man inte in för att lämna några och ibland bara försvinner domut i cyberrymden.

    Kramar:O)

    2011-03-22 | 13:20:05
    Bloggadress: http://teklamrng.blogspot.com/
  • Nilla säger:

    Ja ibland kommenterar jag och ibland inte. Beror liksom på dagsformen. Ibland kommer jag inte på något att skriva, då kommer jag tillbaka en annan gång. Och sen jobbar jag oregelbundet, och då kan jag vara borta från bloggen en vecka. Jag bloggar inte så mycket själv längre. Ett inlägg i veckan på sin höjd. Tidigare bloggade jag varje dag och tittade in och kommenterade hos andra också. Förstår inte hur jag hann med. Är det åldern som tar ut sin rätt nu...eller...

    Kram

    2011-03-22 | 16:26:17
    Bloggadress: http://nillasdagar.blogg.se/
  • Ingrid säger:

    Ja jag hoppas att lilltösen snart är hemma igen, oroligt är det. (blev inlagd sen -trolig RS-virus Fy sjutton!

    2011-03-22 | 17:09:03
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • Lejonkvinnan säger:

    Jag är ganska usel överlag att kommentera, men jag älskar att få kommentarer. Men för att få det ena så måste man ju ge det andra...ja ja... :)



    Kraaaam

    2011-03-22 | 18:09:32
    Bloggadress: http://lejonkvinnan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Tack... jag känner mig varmt välkommen!



    Kram!Kati

    2011-03-22 | 19:01:06

Kommentera inlägget här: