mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Beach 2011...

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

närmar sig med stormsteg...

Men inte min form inför säsongen!
Samma gamla bitch som vanligt...

Med tanke på hur MYCKET jag rör mig nu,
- stavgångsrundor på flera timmar varje dag,
och med tanke på mina nya och förbättrade matvanor,
- inget småätande och minimalt med sött,
BORDE viktminskningen ske i högre speed...

Men nej då, minus ett halvt kilo även denna vecka!
(däremot känner jag STOR skillnad på kläderna, och framför allt, på måendet, främst då ökad energi)




Klicka gärna in till mysiga Kaffehörnan och rösta i fototävlingen.
Det gör inte ont om det skulle bli just Mormormu:s bild som får rösten  ;-)
Stort TACK till er sötnosar som redan gett mig sin röst!

Kommentarer

  • mammakero säger:

    I det läget är det måttband runt midjan som ger största glädjebeskedet! Det är då du slimmas till! Så ett tu tre så har du blivit slimmad och tjusig inför beach 2011!

    Själv kan jag inte träna alls och det märks vill jag lova. I helgen har jag syndat med lite godis och chips(!) förrutom tårta. Det var flera månader sedan, trots det märks det att jag inte rör på fläsket alls. Jättetrist! Min beach 2011, får gå ändå, man kan ju alltid kalla det för att fläska på.

    2011-05-11 | 13:12:24
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Usch och fy!!! Jag är fläskigare än någonsinn!! =(

    2011-05-11 | 19:44:05
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Men det är väl härligt att det känns bättre i kläderna...tja, själv är det bättre än förra året men 9 kg kvar... fort går det inte.



    Beach 2012 är det som gäller här... då kanske både kroppen och slantarna finns.



    Kati

    2011-05-14 | 07:02:57

Kommentera inlägget här: