mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ännu mer ur lilla klokboken...

Kategori: Funderingar

Ja, jag vet, det blir tjatigt med min lilla rosa klokbok...

Men dagens lilla text tar upp något jag ständigt kämpar med,
tror dessvärre att jag är långt ifrån ensam om att höra samma gamla band...

Den där bandspelaren som bara gnatar och gnatar,
- om och om igen,
- om att jag inte duger som jag är...

Jag försöker låta bli att lyssna, och nuförtiden lyckas jag också,
ganska ofta...
Men så trillar jag dit, - igen!

Kommentarer

  • Trolda säger:

    Kloka ord från en klok Kvinna! :) Visst duger vi PRECIS som vi är! Och dem det inte passar passar ej heller oss! =D TACK för grattiset - det värmer så gott! =D Och visst fyller Lilleman snart...1 (!) år!!!! En STOR dag! =D



    Trolda - kramar =D

    2011-10-18 | 20:00:00
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/
  • Linda/Candygirl säger:

    Sant.. man skulle bara tänka på det lite oftare.

    2011-10-18 | 20:58:53
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här: