mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

En kille...

Kategori: Nonsens & Hovendroven

 
på runt tolv år är ute och går på Amsterdams horgator.
Han släpar en död, tillplattad groda på ett rep efter sig.

Han stannar vid en av barerna och säger till en hallick,
- Jag vill ha sex med en av era flickor, jag vet att jag är för ung,
men jag har massor av pengar med mig.

Hallicken släpper in pojken och frågar, - Vilken flicka vill du ha?

Pojken svarar: - Jag vill ha en med en riktiiiigt äcklig könssjukdom.
Hallicken svarar pojken, - Då skall du ta Honey här.
Pojken skyndar sig till Honeys rum, där han sätter på henne.

Efter en halvtimma kommer pojken ut,
fortfarande släpandes på sin döda groda.
Hallicken håller på att spricka av nyfikenhet och kan nu inte låta bli att fråga
varför pojken ville ha flickan med den äckliga könssjukdomen.

Pojken svarar:,- När jag kommer hem om ett litet tag, så kommer jag att vara
ensam med barnvakten.
Jag vet att hon tycker om småpojkar, alltså vill hon ha sex,
då ger jag henne den läskiga könssjukdom.
När min pappa kör hem henne, gör han säkert ett nummer med henne i baksätet,
lite senare på kvällen kommer han att sätta på min mamma också.
I morgon har mamma sex på köksbordet med mjölkbudet...

Och det är den fan jag vill åt, för den djäveln har kört över min groda!!!!



Här borde ju historien illustreras med ett lämpligt och passande foto,
men eftersom jag ryser bara jag ser en bild på grodor
visar jag istället en bild från min senaste promenad...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: