mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

TV-kväll...

Kategori: TV-program

blir det för mig...

Först lite slötittande/lyssnande på Idol,
de första säsongerna av Idol följde jag slaviskt,
numera får programmet mest vara bakgrund till annat,
kanske medan jag läser de sista kapitlen i Jordens Väktare...

Kl 21 är det dags för Skavlan som ikväll gästas av Noomi Rapace, Carl Bildt,
Tony Bennet och forskarna May Britt och Edvard Moser,
ska bli intressant vad det kan bli för samtal mellan de gästerna.

Sist, men absolut inte minst, ännu ett avsnitt av Modern Family (
TV4 22.40),
serien som bl a prisats och belönats med Golden Globe och Emmys,
en serie som man bara måste älska...

 

Ja, det får bli början på min helg det!
Booooring enligt en del, - lugnt och skönt enligt mig  ;-)

 Dagens promenad, inte mycket att skryta med... från min dörr till mammas dörr...

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Låter som en bra början på helgen tycker jag!

    Den serien har jag helt missat... som alla andra serier. Jag klarar inte av att följa något, jag missar det mesta =(

    2011-10-07 | 19:25:36
    Bloggadress: http://asassecondtime.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Härlig start på helgen om du frågar mig!



    Trevlig helg!



    Stora kramen!



    Kati

    2011-10-08 | 13:04:20

Kommentera inlägget här: