mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ursäkta tjatet...

Kategori: Bäst just nu

men att starta Cardio Trainer i samma sekund jag börjar stavgånga är som starta
ett dataspel...

Sååå spännande att se resultatet när jag kommer hem,
blir småsur om jag måste stanna till och byta några ord med andra gångare,
- det sänker ju min medelhastighet...

Tar gärna en extra sväng runt kvarteret bara för att få några extra "poäng"

Halleluja! Jag är spelberoende!


Dagens runda startade hemma hos mamma,
bara för att jag skulle mäta upp hennes runda också...
(och den var nästan exakt 6 km, inte dåligt för en 76-åring att gå den sträckan flera gg/v)

Kommentarer

  • Marie-Louise säger:

    wow vad duktigt du är och vad duktig din mamma är :)

    En fråga: Nu har jag fått mitt bokpaket från min hemliga bokvän. Hur gör jag nu? Förutom att visa upp det i min blogg? Jag fick med lite ledtrådar till den hemlige bokvännen, ska jag skriva något i den blogg som jag tror det är? Usch jag är helt lost just nu... Kram vännen

    2011-10-03 | 17:49:42
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/
  • Linda/Candygirl säger:

    Vad skoj... och vad duktig du är på promenixa... jag har just kommit in från min jogging. men jag har inte med mig telefonen då så jag får inte reda på sånt skoj. Nu vet jag ju iof att det jag sprang idag är exakt 5 km. Och tiden ser jag ju på armen: 26:32. Medelhastigheten får jag räkna ut själv sen.. haha...

    2011-10-03 | 20:27:57
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu
  • LissenTo säger:

    Vad inpirerande den ser ut "trainern", måste motivera dej att promenera. Hmm skulle vara kul att ha

    2011-10-04 | 18:03:03
    Bloggadress: http://lissento.blogg.

Kommentera inlägget här: