mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Har ni tänkt på en sak...

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

eller... näää... varför skulle ni göra det...?!
(säger som Babben, - vem har tid att oroa sig över vad framtiden har i sitt sköte,
- när man har fullt upp att hålla reda på sitt eget...)
Men jag har tänkt på en sak...
Nämligen att det var länge sedan jag hade min riktiga j*kla värkdagar,
ni vet de där med 7-9 på smärtskalan.

Beror det på att jag blir bättre och bättre,
eller beror det på att jag liksom "vant" mig...?!
(när jag får akupunktur eller är hos t ex tandläkaren säger de att jag har hög smärttröskel,
så jag tror inte jag är speciellt känslig iallafall...)

Jaa, - säg det, men kontentan är att jag mår riktigt skapligt!
Tackar som frågar!  ;-)




Idag har jag höstat balkongen, tall-, gran- och enris i lådorna tillsammans med
nyponkvistar med bär.
På bordet en korg, se fotot ovan

Trevlig helg raringar!!

Kommentarer

  • soffie säger:

    hoppas verkligen att det är att du mår bättre nu ,hoppas du ska slippa den dumma värken,fina bilder å massor av goa kramar till dej_:)

    ps har du läst nåt av CJ BOX jag har precis börjat på en bok onda avsikter säger bara ta hem den från bibblan å läs:) kramen

    2011-09-23 | 20:39:40
    Bloggadress: http://soffie69.blogg.se/
  • Cicki säger:

    Vad skönt att det är så, mindre ont alltså. Passa på att njuta. Jag har också hög smärttröskel, fast det kan man inte tro när jag ojar mig på bloggen.....:-)

    2011-09-24 | 01:46:24
    Bloggadress: http://cickisdesign.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    Fantastiskt vackert!Trevlig helg!



    Kati

    2011-09-24 | 13:50:09
  • Marie-Louise säger:

    Vad skönt att du sluppit ha så ont nu på ett tag, jag hoppas det håller i sig.

    Vad vackert du fått på balkongen :) Kram

    2011-09-24 | 18:16:22
    Bloggadress: http://madredetres.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Skönt att höra att värken mattats av. Kram!!

    2011-09-26 | 07:49:13
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: