mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Märkligt att det ska vara i stort sett omöjligt...

Kategori: Musik

att lite spontant se en föreställning...

Nej, - man måste fyra månader innan arrangemanget hänga på
"biljett-släppar-låset" för att ens ha en liten chans!

Biljetterna till tre föreställningar såldes ut på någon timme...

Any way, lyckades iallafall få biljetter till den 20:de januari,
har ni aldrig sett/hört/upplevt Peter Carlsson och Blå Grodorna
lär ni ta chansen om de kommer till en scen nära er...
(och jag som sagt till mig själv att ta det lugnt med nöjeskontot ett tag,
det har gått hårt åt i sommar, - men nu gjorde jag ett uttag igen...)

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Men det ÄR ju så roliga saker nöjeskontot är till för... Så det är lätt att töja lite på det.

    Själv är mitt just nu så uttöjt så jag vet inte om det någonsinn "går tillbaka".

    2011-09-29 | 14:04:05
    Bloggadress: http://asassecondtime.blogspot.com

Kommentera inlägget här: