mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Tack...

Kategori: Bloggande & tävlande

alla ni som var med i min tävling!
Många bra förslag kom dessutom in på vad jag kan blogga om när inspirationen tryter, det tackar jag alldeles speciellt för!
Jag önskar så att jag hade paket åt er alla!
Men ny tävling kommer faktiskt ganska snart  ;-)
 
Och vinnaren utlottning blev.....................
 
 
 
 
 
Mammakero, maila mig din adress så kommer ett paket på posten om några dagar

Kommentarer

  • Yvonne säger:

    Hurra för Mammakero!! :)

    2013-01-28 | 15:34:54
    Bloggadress: http://yvonneeblogg.blogspot.com
  • mammakero säger:

    MEN!! Vad glad jag blir!! Tack sötaste AC!!
    Den boken vet jag inte om den blir av, jag skulle nog behöva ett bollplank...

    Svar: Jag, och alla andra av dina följare, är med glädje ditt bollplank! ;-)Glöm inte maila mig din adress...Kram
    Mormor Mu

    2013-01-28 | 18:20:09
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här: