mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Dags för att lägga in några...

Kategori: Böcker

av de böcker jag läst sedan senast...
Kör väl en sån här samlad bild ibland, är det någon bok som du undrar om min åsikt är det bara att hojta till!
Och är det någon bok jag tycker väldigt mycket om skriver jag några rader om den,
men annars kör jag hårt nu för att komma ikapp...
 
  
Maria Sveland                                     Mats Ahlstedt
Systrar & bröder                                 Trasdockorna                       
 
 
Christos Siolkas                                  Linda Hansson, Louise Lemmin och Emma Sundh                       
Örfilen                                                Vintageparty
 
  
Nora Roberts                                       Elisabeth George
Främlingen vid havet                             En ond liten handling
 
 
Susannah Cahalan                              Johan Persson och Martin Schibby
Blackout                                             438 dagar

 
Caroline Engvall                                  Elise Lindqvist
Skuggbarn                                         Ängeln på Malmskillnadsgatan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: