mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Idag har jag tillbringat...

Kategori: Lycka!

nästan all min tid på balkongen...
 
Först satt (nåja, halvlåg) jag och njöt av solen och värmen, tror banne mig jag slumrade till lite emellanåt också...
(helt otroligt när jag tänker på hur det var ifjol, då blev jag sååå sjuk och helt utslagen av den minsta värme...)
Bläddrade lite slött i en höstkatalog, - även om det inte kändes speciellt aktuellt med täckjackor just nu!
Läste lite i en chicklitbok, hinkade i mig citronvatten, åt en glass...
Hade det helt enkelt väldigt gott!
Nu ikväll har jag njutit av svalkan, - och av att kvällarna börjar bli så pass mörka så det är lönt tända lyktor och ljusslingor...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: