mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Firad...

Kategori: Lycka!

i förväg, och firad i överdåd...
(jag fyller år nästa vecka, ojämnt, så inget som motiverar detta uppvaktandet)
Sonen knackade på i fredags, med en kasse fylld med god lunch, en jättestor dahlia med matchande kruka, - och med ett paket med... en laptop! (Inklusive en massa tillbehör som HDMI-kabel, trådlös mus och frän musmatta, OCH en sticka fylld med filmer och serier som vi pratat om att jag bara måste se...)
Behöver jag säga att jag blev överraskad, och otroligt glad!
(även om jag tyckte att han ska lägga sina pengar på sig själv, men det lyssnade han inte alls på)
 
Något mindre modell än denna relik....
 

Kommentarer

  • Trolda säger:

    Du förtjänar firande - så ÄR det!!! GRATTIS i förskott så rara mammamu! :)

    Trolda - kramar =D

    Svar: Vad gullig du är!Och tack för kommentaren, för med byte av dator har jag haft fullt sjå att hitta rätt på mina favoriter, och nu hittar jag just dig fina Trolda :-)
    Mormor Mu

    2014-06-15 | 20:15:09
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se
  • Linda / CandyGirl säger:

    Wow... tacka och ta emot- GRATTIS i förskott.. du är nog värd varenda uppvaktning.

    2014-06-16 | 20:01:21
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här: