mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ny vecka...

Kategori: Vardag

igen, - det är värst vad dagar och veckor rusar förbi!
Och ändå är jag ständigt ledig, - hur det är för er som ska hinna med att arbeta också förstår jag knappt...
 
Nåväl, denna vecka har några små åtaganden, idag ska jag till exempel klippa mig, imorgon har jag sällskap av två barnbarn, plus att jag ska hämta min mamma vid flyget...
Onsdag får jag trevligt lunchsällskap, torsdag är helt tom, och fredag blir det dryga 60 mil vid ratten för att närvara vid en begravning...
 
Så ser min vecka ut, liknar lite gesällens berömda vecka 
 
Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.

Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.

Onsdag går jag ut och vankar.

Torsdag sitter jag i tankar.

Fredag gör jag vad jag vill.

Lördag stundar helgen till.

 

Kommentarer

  • Linda / CandyGirl säger:

    Gahhh.. 60 mil för en begravning. Dubbelt tungt... -(

    2014-06-23 | 21:10:42
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här: